18 Şubat 2017 Cumartesi

Bee Beaty Çift Etkili Makyaj Temizleyici Göz&Dudak Ürün İncelemesi

Merhaba Arkadaşlar,

Geçen aylarda gratislere gelen BeeBeaty ürünlerini hepiniz görmüşsünüzdür. Benim de fiyatını uygun bulup merak ettiğim ürünlerden biri oldu. Hakkında pek fazla bilgiye sahip olmasam da denemek için aldım. Evet gelelim asıl soruya üründen memnun kaldım mı? Ürün gerçekten işe yarıyor mu? Dediklerini ne kadar vadediyor?






Aslında bunu göz için almıştım. Yaklaşık 3 hafta gibi bir süredir kullanmama rağmen ben ürünü bir türlü sevemedim. Sevemememin nedenlerinden biri ve en önemlisi göz makyajını tam temizleyememesi( hala kirpiklerimden siyahlıkların akması), gözde çok yağlı bir his bırakması ve ürünü çalkalarken çok hızlı bir şekilde birbirinden ayrılması oldu.Ürünün sadece tek bir iyi yanı var; Paraben içermemesi ve gözlerde herhangi bir kaşıntıya veya soruna neden olmaması. Fakat yine de önerim ürünü kullandıktan sonra yüzününüzü hemen yıkamanız. Her ne kadar makyajı temizlesede yüzünüzde içindeki kalıp sivilceye veya herhangi birieye neden olması gibi durum söz konusu. Daha önce duymuşsunuzdur Garnierin çift bazlı makyaj temizleyicisinin birçok insan da gözlerine rahatsızlık verdiğini. Ben ki bunu duyduktan sonra hiç üşenmiyorum ve bu ve bunun gibi ürünleri kullandıktan sonra hemen yüzümü yıkıyorum.





 Ürünün fiyatını indirimdeyken 4.5 TL. gibi birşeye almıştım. Normal fiyatı ise Gratislerde 9.90 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder